Mi az MLM? Miért rossz? Mitől nem rossz? Hogyan találok megbízható network céget? Hogyan kezdjem?
Plusz pénzt keresni egy megbízhatóan működő hálózati marketingcégnél nem lehetetlen, nem nehéz és nem gagyi még akkor sem, ha neked azt mondták!
Multi Level Marketing, vagy Network marketing, eddig ezzel nem mondtam újat. Itt írnak róla.
Megsokszorozott értékesítés. Röviden összefoglalva közösségi vállalkozás, melyben a kialakult helyzet hatására egyre többen találnak kiegészítő bevételi forrást.
Magyarországra ez a vállalkozói forma rosszul lett bevezetve, nem alakult ki a kultúrája és sok körülötte a negatív sztereotípia. Sokan kezdenek bele és és adják fel. Feladják, mert nem képezik magukat és rosszul csinálják. Mivel rosszul csinálják, rontják a saját hitelüket és rontják a cégük hitelét. Pedig lehet ám jól is csinálni és a jó cégek meg is tanítják, hogyan kell jól csinálni.
Jellemzően azok köpködnek leginkább az MLM-re, akik legkevesebbet tudnak róla.
A változó világ megértésének elengedhetetlen feltétele a szemléletünk megváltoztatása. A világgal együtt kell tudni haladni, ez a fejlődés. *Azok maradnak életben, akik a legfogékonyabbak a változásra.
*állítólag Darwin, több forrás szerint Leon C. Megginson
Csak azoknak rossz, akik nem értik. Mivel nem ismerik, nem értik, hát elhiszik róla, hogy rossz. Valljuk be, ez kényelmesebb, mint megismerkedni vele.
A dongó szárnyai a testtömegéhez képest túl kicsik, ergo a fizika és az aerodinamika törvényei szerint a dongó képtelen repülni. De a dongónak ezt nem mondta senki, ő tehát repül.
Ha neked valaki azt mondja, hogy a hálózati modell szar, Te elhiszed. Miért neki hiszel ahelyett, hogy kipróbálnád? Szeretnél mellékjövedelmet, csak épp lusta vagy és félsz tenni érte.
A cégek kénytelenek fejleszteni az eszközeiket, modernizálni technikai hátterüket és a partnereik számára is jobb feltételeket biztosítanak. A termékek, szolgáltatások minőség és ár tekintetében nem lehetnek rosszabbak másoknál, ki kell érdemelniük a bizalmat.
Ma már rengeteg vállalat választja a közösségi értékesítési formát új perspektívát nyújtva azok számára, akiknek a szemlélete követte a változásokat és szeretnék kiegészíteni jövedelmüket. Ezzel nyer a cég, mert nem költ súlyos összegeket rosszul konvertáló reklámokra és nyernek a partnerek, mert a cég inkább nekik fizet. És legelső helyen nyernek a fogyasztók, mert minőséget, értéket kapnak. Az üzleti életben ezt win-win helyzetnek nevezik és ez minden tisztességes tárgyalás célja.
A hálózati marketing azoknak való, akik felismerték, hogy ez is a tanulás, önképzés egyik módja. Arra is rájöttek, hogy némi tanulással jelentős tőke, vállalkozói terhek és komoly tudás nélkül is viszonylag gyorsan tehetnek szert pluszjövedelemre. Akik nem ismerték fel, azoknak valóban rossz.
,,A világ leggazdagabb emberei hálózatokat keresnek és építenek, mindenki más munkát keres” /Robert T. Klyosaki
Többezer magyarnak már főállást biztosít, tízezreknek a fizetésükön felül többletjövedelmet. Miért nem vagy köztük? Akik még nem foglalkoznak vele, de szeretnének plusz pénzt keresni, próbálják ki, legalább lesz saját véleményük. Akik képesek tanulni, azok tudnak vele pénzt keresni és találni is.
A megsokszorozott értékesítés most éli aranykorát. Világszerte 120 millió ember tevékenykedik ebben az üzletágban. A regisztráltak fele újonnan csatlakozott valamelyik céghez, de miért? Mert szeretik, hogy megfizethető áron jutnak minőségi termékekhez? Sokan ezért. Sokan pedig azért, mert ez az üzletág átlag feletti jövedelmet kínál átlagembereknek.
Jelenleg Magyarország forgalom tekintetében világviszonylatban a 40., Európában a 16. helyen áll a ranglistán. Azért csak a 16., mert Te, meg Ő és a többiek még nem foglalkoztok vele. 😊
Nem mondhatom meg, hogyan válassz, ellenben azt elmondom, hogy én hogyan csináltam. Utáltam az MLM-et, de a vírus és a gazdasági helyzet miatt megromlottak az anyagi körülményeim. Plusz pénzt kellett keresnem és más opció egyszerűen nem volt.
Ahol gyorsan sok pénzt ígérnek, amiért szinte semmit, vagy egyáltalán semmit sem kell csinálni, az nekem bűzlik.
Megvizsgáltam, hogyan fogalmazza meg egy-egy cég a küldetését és tudok-e azzal azonosulni, magaménak tudom-e érezni. Előnyben az a cég, amelyik(nél, nek):
Mert ez a XXI. század. Az egytemeken is tanulnak a hallgatók előre felvett tananyagokból. Minden normális cég előre rögzíti a tájékoztatóit. Egy üzleti tájékoztatóban úl sok az információ és a részlet egyszerre. Még nagyobb baj, hogy a sok részlet feldolgozása nagyon lassú és olykor zűrzavart okozó folyamat. A videó segítségével azonban mindez egyre érthetőbbé válik. Mind az érdeklődők, mind az előadók dolga könnyű és egyszerű.
Ha nem akarsz, vagy nem tudsz rá egy kevés időt szánni, akkor ne kezdd el! Ha csak a pénz motivál, ne kezdd el! Az MLM-ben nem gyorsan kell meggazdagodni, hanem az átlagnál jobban. A gyorsaság és a kereset attól függ, mennyit segítesz és mennyi értéket adsz másoknak.
Ha van némi időd, de nincs elegendő kezdőtőkéd és komoly szaktudásod egy önálló vállalkozás beindításához, akkor jó megoldás lehet számodra. Először vizsgáld meg a kiszemelt céget a leírt szempontok szerint!
Ezt követően figyeld meg, van-e olyan terméke, szolgáltatása, amit jól tudnál használni, segít megoldani a problémádat, vagy egyéb módon hasznos lehet számodra. Például étrendkiegészítőt, vagy orvosi kannabiszt ezen túl a saját boltodban veszel, a saját utazási klubodban intézed jóval olcsóbban a nyaralást, vagy spórolsz a tankoláson.
Ez után csatlakozol a cég közösségéhez egy mentor segítségével. Tanulsz a képzéseken, közben elkezded használni a választott terméket, vagy szolgáltatást. A tanult módon az erre való eszközök segítségével a jó tapasztalataidat őszintén megoszthatod bárkivel.
Ha nincs saját tapasztalatod, használhatod másokét úgy, hogy közben tisztességes vagy. Én például közel harmincezer elégedett ügyfél valós tapasztalatait látom és oszthatom meg egyetlen meghívó elküldése által.
A gyorséttermekről is tudja mindenki, hogy többnyire egészségtelen takarmányokat árulnak, mégis óriási a forgalmuk. Hiába tudja szinte mindenki, hogy nem tökéletesek, mégis rengetegen járnak oda enni.
Az is igaz, hogy a hibáival együtt ez a legjobb megoldás, ha bárki kis tőkével és jelentős szaktudás nélkül akar változtatni az életén.
Ne azon gondolkodj, mi jó, hanem azon, hogy miből tudsz pénzt keresni. Te például hogyan oldod meg az egyre csak növekvő kiadások fedezését? Még több munka? Várod a fizetésemelést?
Közelítsünk inkább onnan, hogy mi nem. Nem terméktukmálás és nem beszervezés. Ha az emberek értenék, akkor a világ legszebb értékesítési formája lenne és itt az értéken van a hangsúly. Miért állítom ezt? Vegyünk egy egyszerű példát: a tévéreklámban egy közkedvelt, sármos amerikai színész azt mondja, hogy a N kávé hú de…
Ez a celebmarketing emberibb, vagy az, hogy a szomszédod megkínál egy kávéval? A színészlegenda nem fogja megkérdezni Tőled, ízlett -e a N kávé és a az sem kérdezi meg, akitől megvetted.
A reklám erőszakosan a bizalmadba férkőzik, a fogyasztói termékajánlás kiérdemli a bizalmadat. A tévéreklám minimális ára 1000 Ft másodpercenként, plusz a forgatás költségei és 10 : 9 0 % a hoz : nem hoz vevőt arány. A fogyasztói termékajánlás hitelesebb és jobban konvertál bármilyen reklámnál.
A legelterjedtebb, egyben szerintem a legegyszerűbb rendszer az affiliate, vagy ajánló marketing. Ezt szinte mindenki igen gyakran műveli anélkül, hogy jövedelme származna belőle. Ajánlunk egymásnak fodrászt, autószerelőt, könyvet, éttermet, boltot, mindent – ingyen.
Pedig van számos cég, aki hajlandó ezért fizetni. Reklám helyett részben termékfejlesztésre költik a pénzt, részben szétosztják a közösségük tagjai között.
Sokan állítják, hogy a network cégek termékei rossz minőségűek. Én azt állítom, hogy ez tévedés. Ha igaz lenne, senki sem ajánlaná tovább őket, a gyártó céget pedig letörölné a piacról a népítélet. A vásárló a termék mellé minőségi szolgáltatást is kap a pénzéért.
Semmiképp sem piramisjáték. Igaz, hogy a pénz ,,felfelé” áramlik, de egy jó rendszerben ,,alul” jut több belőle, ,,fent” kevesebb. Akik ,,fent” vannak, azért keresnek többet, mert nagyobb forgalom után fizetik ki őket, hisz több üzleti partnerük van.
Egy MLM-nek álcázott piramisban felülről lefelé épül a struktúra és csak a felül lévők járnak jól.
Egy rendes MLM cég törvényesen, etikusan működik.
A valódi hálózati marketingben mindenki lent kezdi és mindenkinek ugyanolyan lehetősége van nagy üzletet építeni és magas jövedelmet elérni. A közösség tagjai egymást támogató emberek. Egy új belépő is kereshet több pénzt azoknál, akik hamarabb kezdték.
A vezetők, akik ,,fent” vannak az ,,alul” lévő partnerek eredményeiért is megdolgoznak, boldoggá teszi őket azok sikere. Önzetlenül átadják mindazt a tudást, ami szükséges az eredmények eléréséhez. Kimondhatatlanul nagy élmény a legendáktól tanulni, miközben egyre több pénzt tudok keresni.
A vezetők érdekeltek a partnereik sikerében.
Az affiliate partnerség napjaink legjobb vállalkozási formája. Sokan keresik is a lehetőséget, hogy kapcsolatot építsenek egy, vagy több vállalattal. Akadnak, akik ezt a helyzetet kihasználva bevezető áron 250 000 Forintért kínálnak ilyen jellegű képzést.
Van ennyid?
Nekem sem volt.
Figyelj!
Ingyen jó lesz?
Klasszikus példa a piramisjátékra a felosztó-kirovó állami nyugdíjrendszer. Az aktív dolgozók befizetik a járulékot, amiből aztán kifizetésre kerülnek a nyugdíjak. Téved, aki azt hiszi, hogy a saját nyugdíjára előre fizet be. Addig van kifizetés, amíg vannak befizetők. Ha már említésre került…
… Jelen állás szerint 2032-ben vonulhatok nyugdíjba. Tartok tőle, hogy nyugdíjam nem lesz, mert rohamosan fogynak a járulékfizetők. Ez a cikk nagyon cizelláltan ugyan, de engem igazol. Régen rájöttem, hogy a rendszer nem fog megmenteni, ezért is kerestem és találtam kiegészítő bevételi forrást.
Az alacsony munkabérek csak arra jók, hogy sakkban tartsanak és megfosszanak az álmaidtól. Neked is ideje komolyan venni a saját életedet. Legyen célod, mi mutatjuk az oda vezető utat!
Remélem, tudtam segíteni! Mielőtt mennél, mutatni szeretnék Neked egy lehetőséget. A tájékoztatás ingyenes és kötelezettségektől mentes, de regisztrációhoz kötött.