A robbanómotor, mint legális pénznyomda

Hogyan spórolj tankoláskor? Hogyan termel neked pénzt az autód, miközben sem a használat módján, sem a vezetési szokásaidon nem változtatsz? Van rá egy intelligens megoldás.

7- 20 százalékkal kevesebb fogyasztás, hosszabb motorélettartam, csökkenő szervizköltségek.

Hogyan használd okosan és sokkal takarékosabban az autót a jövőben? Ez a megoldás mindenki számára hasznos, aki valamilyen robbanómotoros eszközt üzemeltet, sőt azoknak is jövedelmet hoz, akik egyáltalán nem használnak belsőégésű motort.

Mi szükség erre, hiszen terjednek az elektromos járművek? Ezt a legfrissebb befürdés hatására Wiesbadenben már átgondolták. A cikk német nyelvű, a chrome meg fordít. 

Szakemberek szerint

  • az elektromos autó gyerekcipőben jár,
  • a gyártók még tapasztalatlanok,
  • gyakoriak a kisebb-nagyobb meghibásodások,
  • magasak a szervizköltségek,
  • nagy mértékben emelkedni fog a töltés ára
  • és a belsőégésű motorok még legalább 25 évig velünk lesznek.

A Mazda például új 6 hengeres benzinest és  turbódízelt fejlesztett.

Az is igaz, hogy a világ túl van az olajcsúcson. Többet bányásztak már ki, mint amennyi még felszínre hozható, közben a kőolajfelhasználás rohamosan nő. Számos vélemény szerint egyre több lesz az üzemanyagokban az etanol. 

Igaz, hogy a mai üzemanyagok nem tartalmazhatnak ként, sem ólmot. Az is igaz, hogy a kénnek és az ólomnak fontos szerepe volt  a motorok kenésében. Az is igaz, hogy csak emiatt az üzemanyagokban nagyjából 17 féle adalék van.

És az is igaz, hogy ezek az anyagok bizonyos esetekben belülről szét tudják marni az  üzemanyagszivattyút.

Az Európai Autógyártók Szövetsége frissítette az E10 kompatibilis autók listáját.

Hogyan használj okosan belsőégésű motort?

El tudod képzelni azt az ideális helyzetet, hogy van egy benzinüzemű személyautód, egy kétütemű motoros fűnyíród és egy buszod, vagy egyebed, ami dízellel megy? És ezek egyetlen egyszerű megoldásnak köszönhetően

  • kevésbé szervízigényesek,
  • hosszabb élettartamúak,
  • környezetkímélőbbek
  • és takarékosabbak?

Mitől lesz hosszabb élettartamú és jelentősen takarékosabb a belsőégésű motor? Attól, hogy

Az üzemanyagot használjuk okosan...

Hogyan használjam okosan az üzemanyagot? 

Figyelj a minőségre! Sokan tudják, hogy a legnagyobb magyar benzinkúthálózatot csak a saját gazdája látja el üzemanyaggal. Náluk egyenletes a minőség. A többi hálózat esetében mindenki szállít mindenkinek. Prémium üzemanyagok tekintetében az itt leírtak nem igazak! 

Ellátás szempontjából régiókra van osztva a terület és minden régiónak van egy központi lerakata. Ezeket a lerakatokat mindenki tölti, ennek köszönhetően ingadozó minőségű vegyesbefőtt van a tartályokban.

Ne tárold sokáig az üzemanyagot, mert pár hónap alatt megromlik! A bio összetevőket tartalmazó üzemanyagok megkötik a vizet. Amikor a páralecsapódás miatt a víz mennyisége elér egy bizonyos szintet, akkor kicsapódik az etanol. Bekövetkezik a fázisszétválás. A víz és etanol keveréke korrozív hatású, zselés, iszapszerű keveréket alkot, ami a szívóágba jutva indíthatatlanná teszi a motort.

A téli és a nyári üzemanyagok összetétele eltérő. Az eltárolt nyári üzemanyag télen szétesik, kicsapódnak a hozzáadott paraffinok. 

Szennyezett üzemanyag miatti problémák

A szennyezett üzemanyag, vagy a bepiszkolódott üzemanyagrendszer a motor üzemanyagellátási problémáit okozza. A motor erőtlen lesz, kihagy, elmegy az alapjárat, nehezen indul, be sem indul, vagy fullad.

Ha például páralecsapódás miatt víz kerül az üzemanyagba, azzal csökken az üzemanyag energiahatékonysága, erőtlen lesz, nem húz  a motor, nem gyorsul és lecsökken az elérhető sebesség.

A darabos, szemcsés szennyeződések eltömíthetik a szűrőket, az üzemanyagvezetékeket és a fúvókákat. Ilyenkor lecsökken a szállított üzemanyag mennyisége, a motor egyenetlenül jár, gázadásra fullad, vagy leáll.

A koszos, piszkos, szennyezett, vizes üzemanyag sok bosszúságot és felesleges pénzkiadást okoz, de mindezektől könnyen megkímélhetjük magunkat egy olyan intelligens megoldással, ami sokkal olcsóbb, mint az autó javítása, sőt még ingyenes is lehet.

Amíg üzemanyagot használunk, addig egyre inkább szükség lesz megfelelő üzemanyagadalékra is!

Üzemanyagadalékok általában

Létezik üzemanyagadalék benzinhez, dízelhez és előfordul olyan is, ami benzinhez és dízelhez is keverhető. Ezen belül van, ami

  •  javítja a motor kenését,
  • antioxidáns, stabilizálja az üzemanyagot,
  • létezik olyan, ami emeli az oktánszámot / cetánszámot, vagy
  • tisztán tartja az üzemanyagrendszert,
  • korróziógátló
  • súrlódásmódosító
  • habzásgátló
  • demulgáló, páramentesítő 

de ezt az eddig ismert üzemanyagadalékok külön-külön tudják. Ha a szennyezett üzemanyag miatt előforduló összes problémát meg akarod előzni, akkor minimum háromféle adalékot kell venned. Ügyelni kell arra, hogy ezek egymással keverhetők legyenek. Bizonyára azok is.

De már választható olyan termék is, amiben minden szükséges összetevő megvan ahhoz, hogy ne kelljen üzemanyag miatti meghibásodástól tartani és minden alkalommal nyugodtan ülj be az autóba.

 

Az autószerelők ellensége, az üzemeltetők barátja

,,Oda ne add itt valakinek! Ha beöntik, nem lesz ügyfelem! Húzz innen a p.ba!”

/megnevezni nem kívánt autószerelő jeles mondása/

Az elektromosok kivételével minden autón meghibásodik

  • a motor,
  • az üzemanyagellátó rendszer,
  • a részecskeszűrő,
  • a turbó,
  • és az EGR.

Az autótulajdonosok összesen évente milliárdokat költenek ezek javíttatására. Ha nem akarsz ebben a statisztikában adat lenni, akkor válaszd azt a megoldást, amivel meghosszabbítható ezeknek az autóalkatrészeknek az élettartama! 

Csökkenő szervízköltségek mellett ráadásul az üzemanyagon is sokat fogsz spórolni. 

Tízezrekért szereltetsz és napokig, hetekig nincs autód, vagy tízezreket spórolsz és nyugodtan autózol?

És pénzt keresel, de erről majd később…

A folyékony chiptuning

Mire jó és mire elég egy százhúsz milliliteres flaska lötty?

A százhúsz milliliter, ami 1,2 dl adalék  1200 l, azaz  ezerkettőszáz liter üzemanyaghoz elegendő. Az én fejemben is kattogott a mechanika, de nyugi, a végén leírom a matekot. Előbb vizsgáljuk meg mit tud ez az 

Egyedi szabadalommal bíró üzemanyagadalék

Előbb egy kis történelem, avagy tudomány a termék mögött!
1973 – kémiai Nobel díj két tudósnak, akik megtették a fémorganikus kémia első nagy lépéseit. A két
tudós: Sir Geoffrey Wilkinson brit vegyész és Ernst Otto Fischer német vegyész.

25 évvel később Amerikában –hol máshol, mert tudjuk, ki volt Wernher von Braun, aki szintén ott kötött ki– piacon van egy üzemanyagadalék. Kezdetben csak bányavállaltok, autóbuszos és árufuvarozó cégek használják, később a lakosság számára is elérhető.

A gyártó a forgalmazást a fogyasztókra bízza. A rendkívül jó felhasználói tapasztalatoknak köszönhetően embertől emberhez jut el a termék.

Sokan dollármilliomosok lesznek, mert a gyártó cég üzleti partnerei közé kerülnek. Brutál jó a cucc és mindenki is ezt akarja használni. Nézzük, mit tesz érted ez a minden az egyben

Különleges formula

Teljes körű megoldás. Más termékekben csak néhány összetevő van
jelen, de itt MINDEN megvan, ami szükséges. Többféle terméket kellene összekeverni ahhoz, hogy a hatásmechanizmusának és hatékonyságának közelébe érjenek.

Használata a belső égésű motor jobb általános teljesítményét eredményezi. Ha benzinhez vagy gázolajhoz adják, növekedést eredményez MPG (mérföld per gallon) és rendelkezésre álló lóerő tekintetében.

Egyik fő összetevője a ferrocén, amely egy fémorganikus szendvicsvegyület. Súrlódásmodosító, az üzemanyagadalékokban számos előnye mellett kopogásgátlóként van jelen, de szerepe van többek között még a megfelelő oktánszám beállításában is.

Meghosszabbítja a motor élettartamát és csökkenti a kopást. A hatóanyagok olyan
kombinációját tartalmazza, amelyek együttesen hatva a motort tisztán, kopogásmentesen, sima futásban tartják. (Végeredményben a motor mozgó részei és az üzemanyag-rendszer jóval kevesebb lerakódással, jobb hatásfokkal és költségtakarékosan, sokkal tovább fog működni.)

Növeli az üzemanyag hatékonyságát: csökkenti az üzemanyagfogyasztást. (ugyanannyi üzemanyaggal sokkal több kilométert tudsz megtenni.)

Benzin, vagy dízel üzemanyaggal kombinálva növeli az égési reakció sebességét, hogy jobb hatást érjen el. Hatékonyabbá válik az égési folyamat. Fejlett égési sebesség-módosítót és égésfelület-módosító katalizátort tartalmaz, amely csökkenti a reakció elindításához szükséges energia mennyiségét és növeli a reakció sebességét anélkül, hogy a folyamat során elhasználódna. (Hatására a teljes égési idő megváltozik.)

Csökkenti az üzemanyagcseppek méretét is, ezzel megnöveli az égési felületet. Az üzemanyagcseppek méretének csökkenése növeli az üzemanyag-oxigén ütközések gyakoriságát, így a reaktánsok koncentrációját fokozva gyorsítja a reakció sebességét.

Az üzemanyag égési folyamatát a normál gyulladási pontnál 400 Fahrenheit (204,4 Celsius) fokkal alacsonyabb hőmérsékleten indítja be. (Olyan égetési folyamatot eredményez, amely sokkal közelebb van a benzinmotorok ideális OTTO-ciklusához és hatékonyabb üzemanyagégetést biztosít a dízelmotoroknál.)

Csökkenti a veszélyes anyagok kibocsátását és a légszennyezést.
A szén-dioxid felhalmozódás, a karbantartási problémák előfordulása, a káros kibocsátások és fosszilis tüzelőanyagok felhasználásával a környezetbe kerülő szennyező anyagok mennyisége csökken. (Máris sokat tesz az egészséges környezet védelmében.)

Megnöveli a motor teljesítményét: Az üzemanyag BTU* teljesítményét képes növelni, ezzel válik
hatékonyabbá az egész rendszer.  *(Brit hőegység, 1 LE ~ 2544 BTU/h)

Superfood a motornak… Sokféle anyagból, minden egyes anyag speciális céllal megtervezve. (Olyan,
mintha szuperkaját töltenél a motorba….)

Fémorganikus összetevők: Olyan katalizátor, amely segíti az üzemanyag alacsonyabb hőfokon
történő robbanását, így sokkal huzamosabb és teljesebb üzemanyagégést biztosít. Ez növeli az
üzemanyag hatékonyságát, gazdaságosságát. Csökkenti az üzemanyagpazarlást, így a károsanyag kibocsátást. (Adott mennyiségű üzemanyagból sokkal nagyobb energiát tud előállítani.)

Kenés: Csökkenti a súrlódást (megnöveli a motor élettartamát.)

Tisztítás: Tisztítja a befecskendezési rendszert illetve a teljes üzemanyagellátó rendszert. (Így a motor a
legnagyobb hatékonysággal tud működni.)

Polimerizáció késleltetés:
Megakadályozza azoknak az apró kis „koszolódásoknak” a kialakulását, melyek később leülepednek a
tankban illetve a teljes üzemanyagellátó rendszerben. (Tökéletesen tisztán tart mindent a tanktól a motorig.)

Korrózióvédelem: A motorban korrozív és koptató lerakódások soha nem képződnek, vagy ha jelen vannak, fokozatosan eltűnnek az üzemanyag folyamatos és jobb égésének köszönhetően. (Eltávolítja a korróziót a teljes üzemanyagellátó rendszerből.)

Demulziós védelem: Elkülöníti a vizet az üzemanyagtól. (Néhány csepp víz is okozhat súlyos
problémát a rendszerben.)

Üzemanyagstabilizátor: Megvédi az üzemanyagot a bomlástól, hosszabb élettartamot
és felhasználhatóságot adva annak.

Részecskeszűrő – DPF – tisztítás 25000 Ft, csere 150000 Ft. Hogyan oldjuk meg? :   A koromrészecskék egy belső magból és egy külső héjból állnak, amint az transzmissziós elektronmikroszkópok (TEM) segítségével látható. A koromszemcsék belső magját kis szénrészecskék alkotják, a külső héj pedig grafit szerkezetű szénkristályokból áll. A külső héj kialakulása után a koromrészecske elégetése szinte lehetetlen, emiatt rakódik be időnként a DPF.  

A dízelmotorokban a koromképződés csökkentése érdekében olyan mechanizmusokra van szükség, amelyek oxidálják a korom belső magját, mielőtt teljesen kialakulna. Az adalékban lévő hatóanyagok nagyban segítik ezt a folyamatot. A hatékonyabb égési folyamat kiküszöböli a koromrészecskék képződését a motorokban, mert a szénhidrogének még a kondenzátumok kicsapódása előtt elégnek. (A hatóanyag megakadályozza a koromrészecskék megtapadását. Deaktiválja azokat a helyeket, ahol nemkívánatos kémiai folyamat fordul elő.)

A korom és a turbo: Megakadályozhatja a szénlerakódások felhalmozódását a turbófeltöltők gázoldalán, ennek köszönhetően a turbófeltöltő névleges hatásfoka megőrizhető.

A használat további előnyei magukban foglalják a csökkentett hideg- és savas korróziót, a csökkentett magas hőmérsékletű korróziót és még sok mást. Az összetevők rendkívül koncentrált keveréke (1/4 uncia = 7,5 ml 20 gallon = 75 l üzemanyaghoz) szükségtelenné teszi több olyan termék használatát, amelyek csak egy tünet kezelésére szolgálnak. Rendszeres használata minden belső égésű motor rendszeres és ütemezett karbantartásával kombinálva optimális eredményeket tesz lehetővé a motor teljesítményében.

Ezeket az eredményeket az ASTM (American Society for Testing and Materials, egy nemzetközi szabványügyi szervezet) tesztjének tanúsága szerint úgy produkálja, hogy az üzemanyag specifikációin nem változtat. Eddigi élete során sokszor tesztelték ezt az adalékot, az amerikai felhasználók mérföldek százezreit tették meg vele, de megalapozottak a kételyek. Bizonyára van már néhány kérdésed. Minden kérdés jó, kiváltképp a 

GYIK - GYakran Ismételt Kérdések

Befolyásolja-e a garanciákat?
Nem változtatja meg a tankolt üzemanyag értékeit, specifikációit. Mivel ezen nem változtat, nincs
hatással a garanciákra. Ettől függetlenül a gyártó-forgalmazó rendelkezik biztosítási háttérrel arra az esetre, ha kárt okozna.

Van-e speciális felhasználási, alkalmazási módja?
Az első 2-3 tanknyi üzemanyagnál dupla adagot kell használni, hogy a korábbi lerakódásokat, koszt,
vizet eltávolítsa a rendszerből. Utána bőven elegendő az előírt adag. Aggregátorok motorjánál 3-5 dupla
adaggal indítunk. A csomagoláson megtalálod a használati útmutatót.

Hogyan csökkenthetem a károsanyag kibocsátást?
Az adalékban található fémorganikus vegyület amolyan szendvicsvegyület, amelyet általában
égésgyorsítóként írnak le mindenféle üzemanyag számára. Az aktív hatóanyag csökkenti az égési
gyújtás késleltetést és segít eltávolítani a már meglévő szénrészecskéket és egyéb maradék
anyagokat. Ezzel növeli a motor élettartalmát, csökkenti a kibocsátást és gazdaságossá teszi a
tankolást.

Hogyan kell adagolni?
1:5000 és 1:10 000 -hez. (1 rész adalék 5000, vagy 10 000 rész üzemanyaghoz), a használt üzemanyag
típusától függően. A „nehéz” üzemanyagoknál kisebb az arány a normál dízel, ethanol vagy a 83-89-es
oktánszámú benzinhez képest.

Segíti-e a motor kenését?
Igen, segíti a kenést. Újabb, alacsony kéntartalmú üzemanyagoknál sokszor fellép a motor
„kiszáradása” . Ez azt jelenti, hogy a befecskendezéskor nem kap elég kenőanyagot. Az adalék képes a
kenésre, növelve a motor futásteljesítményét és hatékonyságát, csökkentve a fenntartási
költségeket.

Mi a biztosíték arra, hogy nem okoz a motorban problémát?
A gyártásakor MINDEN tesztnek megfelelt, még az ASTM teszteken is gond nélkül átment (ASTM:
American Society of Technology and Materials).

Milyen várható hatással lesz a fenntartási költségekre és a motor
élettartamára?
Az adalékot arra tervezték, hogy csökkentse a víz, rozsda, szennyezőanyag és korrózió jelenlétét a teljes
rendszerben. A tisztító és kenő hatásai miatt képes megvédeni az üzemanyagrendszert, a tankot, szűrőket, pumpákat, injektorokat. Érezteti a hatását a motor alkatrészeinél is. Megakadályozza a letapadások kialakulását, a kormosodást, ezzel hatékonyan növeli a motor élettartamát és teljesítményét.

Mi a helyzet akkor, ha a fogyasztók nem tapasztalnak azonnal változást
az üzemanyagfogyasztásban?
Rengeteg tényező befolyásolja egy autó üzemanyagfogyasztását. Lehetséges, hogy lesznek esetek,
amikor valakinek hosszabb ideig kell használnia az adalékot a motor típusától, korától, és korábbi
fenntartásától függően. A folyékony chiptuningnak csak az egyik hatása az üzemanyagtakarékosság. Ez egy tudományos alapokon nyugvó termék, amely minden egyes alkalommal értünk dolgozik.

Milyen kiszerelésben kapható?  7, 5 milliliteres tasak, 1,2 deciliteres flakon, 3,79 literes kanna és 18,93 literes hordó

Mekkora az üzemanyagmegtakarítás mértéke?
A próbák eredménye és felhasználói tapasztalatok szerint átlagosan 15 % megtakarítás érhető el a használatával. Az adalék ára 25 Ft 1 liter üzemanyaghoz.

Számítás a minimális 7 százalékos fogyasztáscsökkenéssel 600 Ft-os  üzemanyagárra vetítve: 1200 liter x 600 Ft = 720.000 Ft.
Üzemanyagmegtakarítás 720.000 Ft x 0,07 % =50.400 Ft. Ebből vond ki az adalék árát és örülj, mert  tisztán 22.000 Ft-ot spóroltál!

Miközben elhasználod az első flakont, megtakarítod az üzemanyagon a következő árát. Megveszed
az első flakont, itt már a második flakon ára is bejön az üzemanyagon. A harmadik flakon ára nálad marad, a negyedik flaska folyékony chiptuning ingyen van. 

Mi történik, ha nem válik be? 60 napig, azaz hatvan napig, ami két hónap kockázatmentesen kipróbálható, mert a gyártó 60 napos pénzvisszafizetési garanciát vállal üres flakon visszaküldése esetén is. Nyilván, miután visszaküldted a budapesti ügyfélszolgálat címére, már nem lesz lehetőség újra megrendelni. 

Mennyibe kerül a világ egyik legjobb üzemanyag adaléka?

Semmi nem drága akkor, ha megoldja azt a problémát, amire épp megoldást keresel. Ami nem oldja meg a problémát, az drága. Ha nem válik be, dobhatjuk a kukába, az árától pedig elbúcsúzhatunk.  Ez csak emlékeztető a pénzvisszafizetési garanciára.

És az ára: 

Egy db 1,2 decis flakon (4 oz) 1216 liter üzemanyaghoz elegendő 59 USD + ÁFA + futár házhoz

Egy db 7,5 ml (1/4 oz) zacsi 76 liter üzemanyaghoz 4,99 USD + ÁFA + futár házhoz

16 db kis zacsi 1216 liter üzemanyaghoz 69 USD + ÁFA + futár házhoz

És a matek, mert ismétlés a tudás anyja -mondta Lenin. (Igazából nem tudom, ő mondta-e.)

A próbák eredménye és felhasználói tapasztalatok szerint átlagosan 15 % üzemanyag megtakarítás érhető el a használatával. Mi történik, mialatt elhasználod a 120 ml üzemanyagadalékot? 1200 litert tankolsz.
Számítás 600 Ft-os  üzemanyagárra vetítve: 1200 liter x 600 Ft = 720.000 Ft.
Üzemanyagmegtakarítás 720.000 Ft x 0,15 = 108.000 Ft. Ebből kivonjuk az adalék árát, és a megspórolt 78.000 Ft-ból megleped valamivel azt, akit szeretsz és örömet akarsz neki szerezni.

De elmehetsz valahová pihenni a világ legjobb VIP utazási klubjával, ahol az online elérhető legkedvezőbb áron foglalhatsz szállást.

Miközben elhasználod az 1,2 dl t, tisztán megtakarítod az üzemanyagon 2,4 dl árát.

Megveszed
az első flakont, a második ára bejön az üzemanyagon, a harmadik flakon ára nálad marad, a negyedik flaska folyékony chiptuning ingyen van. Megspóroltad az árát.

A tesztek során üzemanyagmegtakarítás tekintetében a legrosszabb eredmény 7,7 százalék volt, a károsanyag kibocsátás csökkenése pedig 22 %.

A legrosszabb eredménnyel, -ami lefelé kerekítve 7 százalékkkal alacsonyabb üzemanyagfogyasztás– számolva is ötvenezer Forintot spórolhatsz az üzemanyagon. Ebből levesszük az első flakon árát és örülünk a megspórolt 20.000 Forintnak. Van, akinek ez az összeg sem kicsi.

 Most arra kérlek, végezd el a fenti számítást az általad használt üzemanyag árára vetítve. (Számítsd ki, mennyi pénzt takarítana meg Neked az üzemanyagadalék használata!)

Üzemanyagtesztek eredményei

SAE 900154 szerint a benne lévő hatóanyag javítja az üzemanyag oktánszámát,
drámaian csökkenti a károsanyag-kibocsátást, miközben javítja az üzemanyag-hatékonyságot.

Az Egyesült Államok Belügyminisztériumának Bányászati Hivatalának RI 9438 számú dokumentuma
megállapította, hogy a felhasznált hatóanyag jelentősen csökkenti a károsanyag-kibocsátást.

Southwest Research Diesel Engine Emission Control Technologies Paper, B. függelék, B.3.5. alszakasz
leírja, hogy a benne lévő hatóanyag katalizátor komponensként növeli a cetánszámot, csökkenti a kiégési időt és a hőmérsékleti követelményeket az új dízel részecskeszűrőkben (DPF). 

A Hydrocarbon Fuel Chemistry dokumentációt ad arról, hogy a hatóanyag akár 20%-
kal csökkenti a kompressziós gyújtás károsanyag-kibocsátását, és akár 10%-kal javítja az üzemanyag-hatékonyságot.

NIOSH IC 9642, Department of Health and Human Services  a 2.2.3. alszakasz azt jelzi, hogy a
hatóanyag 25%-kal csökkenti a füstrészecskék mennyiségét, valamint csökkenti a kiégési időt és a hőmérsékletet az új dízel részecskeszűrőkben (DPF).

Kanadai Környezetvédelmi Ügynökség dokumentuma, 5.2.4.1. alpontja megállapította, hogy a felhasznált
hatóanyag 23%-kal csökkenti a dízel részecskeszűrő (DPF) szűrhető anyag mennyiségét.

California Air Resource Board (CARB) 3D levegőminőség-kibocsátási jelentés; b függelék kimondja, hogy a benne található hatóanyag csökkenti az új dízel részecskeszűrők (DPF) kiégési idejét és hőmérsékletét. A tesztek a részecskék mennyiségének 20%-os csökkenését mutatják DPF nélkül, és kétszeres csökkenést DPF esetén.

Olsen Laboratories megállapította, hogy csökkentette a károsanyag-kibocsátást az EPA Highway Fuel
Economy Test (HFET) és a Federal Test Procedure (FTP) során.

Még sok ilyen teszt áll rendelkezésre, amelyek dokumentálják az adalék teljesítményét.

Legálisan van forgalomban?

Ez a különleges, egyedi üzemanyagadalék szigorú engedélyeztetési eljárás után került forgalomba Magyarországon.

A jövő: Ez az adalék Magyarországról indulva hódítja meg az egész európai piacot és sokak életére pozitív hatással lesz.

Ismersz valakit, akinek van autója?

Ismersz valakit, akinek van autója és örülne, ha spórolhatna az üzemanyagon?

Ismersz valakit, akinek jól jönne némi plusz bevétel?

Ismersz valakit, aki nem Magyarországon, de Európában él?

Ismersz valakit bárhol a világon?

Ezzel az adalékkal mindenki jól jár, de…

…leginkább azok fognak profitálni, akik képesek gyorsan jó döntéseket hozni. Nem a nagy hal eszi meg a kicsit, hanem a gyors a lassút! A korai felismerők lesznek előnyben.

HOL LEHET KAPNI?!

Ne csinálj olyat, amiért a jövőbeni önmagad bosszankodna. Én most bosszankodom, mert ezelőtt 10 évvel nem vettem Bitcoint. De ki tudta előre…

Szeretnél egy év múlva hálás lenni magadnak és úgy visszaemlékezni erre a napra, hogy ez volt az a nap, amelyik megváltoztatta az életedet? Beugratós kérdés, mert csak egy válasz van!

Nem jövök a piros, vagy kék dumával, mert elcsépelt és nem akarom, hogy bepereljenek a Mátrix alkotói.

Na jó. Egyik gomb: NÁLAD!! lehet kapni. Kitöltöd a kapcsolatfelvételi űrlapot, részt veszel az ingyenes online képzéseken és később boldogan emlékszel vissza erre a napra. 

Másik gomb: nálam lehet kapni, benézel a boltomba, amit ingyen kaptam. Ha már úgyis ott nézelődsz, vedd meg és próbáld ki kockázatmentesen a cuccot…   😉

Kétkedőnek és szkeptikusnak lenni ebben a helyzetben egészséges és hasznos dolog. Ezért is jó megnézni  a weboldalt, mert megtalálhatók rajta a  technikai információk, teszteredmények és felhasználói véleményeket is lehet olvasni.

A magyar felhasználók száma is elképesztő mértékben növekszik, gyűlnek a tapasztalatok. 

Hús-vér magyar felhasználók valós tapasztalatait a zárt Fb csoportban lehet tanulmányozni, ahová meghívom, aki kéri. Ehhez elég egy email az info@ebredjszabadon.hu címre.

Megrögzött kétkedő voltam az üzemanyagadalékokkal szemben, de már tudom, hogy amíg üzemanyagot használsz, szükséged lesz adalékra.

Az én sztorim: Van egy 2008-as évjáratú autónk, újonnan hoztuk ki a szalonból. Akkor még nem volt E10. Vegyes üzemben 5,5 és 6 liter között evett és 30 km/h körüli sebességnél hallottam a külső tükörnél keletkező voretexet. Az autó saját tömege 990 kg, 1240 ccm, 86 LE, 114 Nm.

Első találkozáskor kis macskapöcs autónak tűnt, de elférek benne hátul is.  A vásárlás előtti próbafutam alkalmával bizonyította, hogy hosszú, meredek emelkedőn is megy. És nagyon halk volt a motorja.

Aztán eljöttek az etanolos idők, én meg szaladtam a szervizbe vezérműláncot nézetni. Zavart a motortér felől jövő zaj. Nagyon udvariasan röhögtek ki.

Ugyanazokon az emelkedőkön jobban kellett nyomni a gázt, ha nem akartam visszagurulni. A fogyasztást látva sokkot kaptam, a 7 liter/100 km-t is elérte. És piszok nagy motorzaj volt az autóban, ettől voltam a legidegesebb.

Egyik barátom adott egy adalékot. Ez annyit segített, hogy halkabban szólt a géptető alatt a csinnadratta, picivel jobban ment emelkedőn az autó és 6,5 l benzin kellett neki 100 km megtételéhez. (Legtöbbször ugyanazokon az útvonalakon járunk.)

2022 júniusában megjelent egy Európában addig ismeretlen adalék. Egészséges szkepticizmussal kipróbáltam.

Úgy 30 km megtétele után azt hittem, hogy megsüketültem, olyan csend lett az autóban.

Később észrevettem, hogy normál utcai rajt esetén is érezhetően jobban gyorsul az autó. Korábban kapcsolhatok magasabb fokozatba, emelkedőn nem váltok vissza és gyorsul.

Az üzemanyagfogyasztás a második tankolás után vegyes üzemben (városban megyünk többet és vannak 3 km körüli távok is)

5,6 liter.

Gyorsan   számolni kezdtem.

14 – 15 százalékos megtakarításom van az üzemanyagon.