A robbanómotor, mint legális pénznyomda

Hogyan spórolj tankoláskor? Hogyan termel neked pénzt az autód, miközben sem a használat módján, sem a vezetési szokásaidon nem változtatsz? Van rá egy intelligens megoldás.

Hogyan használd okosan és sokkal takarékosabban az autót a jövőben? Ez a megoldás mindenki számára hasznos, aki valamilyen robbanómotoros eszközt üzemeltet, sőt azoknak is jövedelmet hoz, akik egyáltalán nem használnak belsőégésű motort.

Mi szükség erre, hiszen terjednek az elektromos járművek? Ezt a legfrissebb befürdés hatására Wiesbadenben már átgondolták. A cikk német nyelvű, a chrome meg fordít. 

Szakemberek szerint

  • az elektromos autó gyerekcipőben jár,
  • a gyártók még tapasztalatlanok,
  • gyakoriak a kisebb-nagyobb meghibásodások,
  • magasak a szervizköltségek,
  • nagy mértékben emelkedni fog a töltés ára
  • és a belsőégésű motorok még legalább 25 évig velünk lesznek.

A Mazda például új 6 hengeres benzinest és  turbódízelt fejlesztett.

Az is igaz, hogy a világ túl van az olajcsúcson. Többet bányásztak már ki, mint amennyi még felszínre hozható, közben a kőolajfelhasználás rohamosan nő. Számos vélemény szerint egyre több lesz az üzemanyagokban az etanol. 

Az Európai Autógyártók Szövetsége frissítette az E10 kompatibilis autók listáját.

Hogyan használj okosan belsőégésű motort?

El tudod képzelni azt az ideális helyzetet, hogy van egy benzinüzemű személyautód, egy kétütemű motoros fűnyíród és egy buszod, vagy egyebed, ami dízellel megy? És ezek egyetlen egyszerű megoldásnak köszönhetően

  • kevésbé szervízigényesek,
  • hosszabb élettartamúak,
  • környezetkímélőbbek
  • és takarékosabbak?

Mitől lesz hosszabb élettartamú és jelentősen takarékosabb a belsőégésű motor? Attól, hogy

Az üzemanyagot használjuk okosan...

Hogyan használjuk okosan az üzemanyagot?  Ez az a pont, ahol bezárnád az oldalt, de….

Előbb két történet, hogy maradj…

Egy régi karácsonykor (2000-ben) a szüleinket látogattuk a párommal. Elmentünk az én szüleimhez, utána indultunk VOLNA az ő szüleihez. De csak mi akartunk indulni, az autó nem. Szerencsére egy őskori, karburátoros VW volt, tehát egy szerelhető autó.  Hamar rájöttem, hogy benzint nem kap. Kiderült, hogy a tanktól a motorig a kocsi alján futó  benzinvezeték kissé ,,hasas” volt. Volt benne egy U betű, ahol megállt a víz és a hidegben megfagyott. Olvasztás után tűz tovább, megállás a ház előtt, vendégség, kora éjjel irány haza.

Már ha indult volna a VW. Apósjelölt le a kocsihoz, a csőben nincs jég, fejvakarás, közben kockára fagytunk. AC pumpa ki, tele jéggel. Olvasztás, összerakás, majd hazáig semmi baj.

Addig nem akartam tankolni, amíg a vizes lötty ki nem fogy, emiatt újév éjjelén negyed kettőkor a Petőfi híd közepén tűszelepet kellett pucolnom. A tank aljáról a zaccot szívta a gép. Köszönet a rendőrnek, aki igazoltatás helyett segíteni állt meg! Utólag persze már tudom, hogy folyamatosan rá kellett volna tankolnom.  🙂

Ugyanilyen vizes üzemanyag okozta probléma miatt egy ismerősöm modernebb autóját hatvanötezerért javították meg. Ekkor még azt mondtam, hogy hülyeség adalékot tenni az üzemanyagba, csak lózung, átverés az egész. Aztán pár évvel később…

EGR szelep cseréje Suzuki Splashben. Ez nem olyan, mint az I-es Swift, hogy párezerből veszel egy jeladót. Az egészet elektronikástól, pillangószelepestől berakták egy fojtószelep házba és az elektronikát tartalmazó részt kiöntötték műgyantával. Először megúsztam a pillangószelep tisztításával ötezerért. Még akkor sem jutott eszembe, hogy adalékot kéne… 

Egy év múlva cserét igényelt a fojtószelep ház.

114 ezer FT. SZÁZTIZENNÉGYEZER FORINT!  — UPDATE: LÁTOM, AZ ESET ÓTA MÁR TISZTESSÉGESEBB ÁRA VAN

Kérdésemre a szervizben azt válaszolták, hogy a nem megfelelő minőségű üzemanyag okozta a bajt és csodálkoztak, hogy én ezt nem tudom. Malacom volt, tizennyolc darab ezresért kaptam bontott alkatrészt, hála Neked, Suzuparts!

Szennyezett üzemanyag miatti problémák

A szennyezett üzemanyag, vagy a bepiszkolódott üzemanyagrendszer a motor üzemanyagellátási problémáit okozza. A motor erőtlen lesz, kihagy, elmegy az alapjárat, nehezen indul, be sem indul, vagy fullad.

Ha például páralecsapódás miatt víz kerül az üzemanyagba, azzal csökken az üzemanyag energiahatékonysága, erőtlen lesz, nem húz  a motor, nem gyorsul és lecsökken az elérhető sebesség.

A darabos, szemcsés szennyeződések eltömíthetik a szűrőket, az üzemanyagvezetékeket és a fúvókákat. Ilyenkor lecsökken a szállított üzemanyag mennyisége, a motor egyenetlenül jár, gázadásra fullad, vagy leáll.

A koszos, piszkos, szennyezett, vizes üzemanyag sok bosszúságot és felesleges pénzkiadást okoz, de mindezektől könnyen megkímélhetjük magunkat egy olyan intelligens megoldással, ami sokkal olcsóbb, mint az autó javítása, sőt még ingyenes is lehet.

Amíg üzemanyagot használunk, addig egyre inkább szükség lesz megfelelő üzemanyagadalékra is!

Üzemanyagadalékok általában

Létezik üzemanyagadalék benzinhez, dízelhez és előfordul olyan is, ami benzinhez és dízelhez is keverhető. Ezen belül van, ami

  •  javítja a motor kenését,
  • antioxidáns, stabilizálja az üzemanyagot,
  • létezik olyan, ami emeli az oktánszámot / cetánszámot, vagy
  • tisztán tartja az üzemanyagrendszert,
  • korróziógátló
  • súrlódásmódosító
  • habzásgátló
  • demulgáló, páramentesítő 

de ezt az eddig ismert üzemanyagadalékok külön-külön tudják. Ha a szennyezett üzemanyag miatt előforduló összes problémát meg akarjuk előzni, akkor minimum háromféle adalékot kell vennünk. Ügyelni kell arra, hogy ezek egymással keverhetők legyenek. Bizonyára azok is.

De már választhatunk olyan terméket is, amiben minden szükséges összetevő megvan ahhoz, hogy ne kelljen üzemanyag miatti meghibásodástól tartanunk és minden alkalommal nyugodtan üljünk be az autóba.

A Splashnél maradva: egy jó szakember által beépített chiptuning 15 százalék üzemanyagmegtakarítást, plusz 6 lóerőt és plusz 10 Nm nyomatékot eredményez. Tudom, mi lesz a következő teljesen jogos kérdés! Így van, a gyári beállításoktól egy biztonságos határon belül eltérve lehet optimalizálni a motorokat. De mi történik, ha nem a motort optimalizáljuk? Tegyük optimálissá az üzemanyagot!

A chiptuning árát nem tudtam kideríteni, de biztos vagyok benne, hogy az én megoldásom jobb, mert

  • nem a motort, hanem az üzemanyagot optimalizálja,
  • 15 % üzemanyagot spórolok vele, de
  • több előnye van
  • sokkal kevesebbe kerül, aminek köszönhetően
  • gyorsabban és többszörösen megtérül az ára,
  • nem utolsó sorban pénzt tudok vele keresni

A chiptuning ráadásul nem megoldás a koszos üzemanyag által előidézett problémákra.

A folyékony chiptuning

Mire jó és mire elég egy százhúsz milliliteres flaska lötty?

A százhúsz milliliter, ami 1,2 dl adalék  1200 l, azaz  ezerkettőszáz liter üzemanyaghoz elegendő. Az én fejemben is kattogott a mechanika, de nyugi, a végén leírom a matekot. Előbb vizsgáljuk meg mit tud ez az 

Egyedi szabadalommal bíró üzemanyagadalék

Előbb egy kis történelem, avagy tudomány a termék mögött!
1973 – kémiai Nobel díj két tudósnak, akik megtették a fémorganikus kémia első nagy lépéseit. A két
tudós: Sir Geoffrey Wilkinson brit vegyész és Ernst Otto Fischer német vegyész.

25 évvel később Amerikában –hol máshol, mert tudjuk, ki volt Wernher von Braun, aki szintén ott kötött ki– piacon van egy üzemanyagadalék. Sokan dollármilliomosok lesznek, mert brutál jó a cucc és mindenki is ezt használja. Nézzük, mitől rendkívüli ez a minden az egyben

Különleges formula

Teljes körű megoldás. Más termékekben csak néhány összetevő van
jelen, de itt MINDEN megvan, ami szükséges. Többféle terméket kellene összekeverni ahhoz, hogy a hatásmechanizmusának és hatékonyságának közelébe érjenek.

Használata a belső égésű motor jobb általános teljesítményét eredményezi. Ha benzinhez vagy gázolajhoz adják, növekedést eredményez MPG (mérföld per gallon) és rendelkezésre álló lóerő tekintetében.

Egyik fő összetevője a ferrocén, amely egy fémorganikus szendvicsvegyület. Súrlódásmodosító, az üzemanyagadalékban számos előnye mellett kopogásgátlóként van jelen, de szerepe van többek között még a megfelelő oktánszám beállításában is.

Meghosszabbítja a motor élettartamát és csökkenti a kopást. A hatóanyagok olyan
kombinációját tartalmazza, amelyek együttesen hatva a motort tisztán, kopogásmentesen, sima futásban tartják. Végeredményben a motor mozgó részei és az üzemanyag-rendszer jóval kevesebb lerakódással, jobb hatásfokkal és költségtakarékosan, sokkal tovább fog működni.

Növeli az üzemanyag hatékonyságát: csökkenti az üzemanyagfogyasztást, magyarul ugyanannyi
üzemanyaggal sokkal több kilométert tudunk megtenni.

Benzin, vagy dízel üzemanyaggal kombinálva növeli az égési reakció sebességét, hogy jobb hatást érjen el. Hatékonyabbá válik az égési folyamat. Fejlett égési sebesség-módosítót és égésfelület-módosító katalizátort tartalmaz, amely csökkenti a reakció elindításához szükséges energia mennyiségét és növeli a reakció sebességét anélkül, hogy a folyamat során elhasználódna. Hatására a teljes égési idő megváltozik.

Csökkenti az üzemanyagcseppek méretét is, ezzel megnöveli az égési felületet. Az üzemanyagcseppek méretének csökkenése növeli az üzemanyag-oxigén ütközések gyakoriságát, így a reaktánsok koncentrációját fokozva gyorsítja a reakció sebességét.

Az üzemanyag égési folyamatát a normál gyulladási pontnál 400 Fahrenheit (204,4 Celsius) fokkal alacsonyabb hőmérsékleten indítja be. Ez olyan égetési folyamatot eredményez, amely sokkal közelebb van a benzinmotorok ideális OTTO-ciklusához és hatékonyabb üzemanyagégetést biztosít a dízelmotoroknál.

Csökkenti a veszélyes anyagok kibocsátását és a légszennyezést.
A szén-dioxid felhalmozódás, a karbantartási problémák előfordulása, a káros kibocsátások és fosszilis tüzelőanyagok felhasználásával a környezetbe kerülő szennyező anyagok mennyisége csökken. Máris sokat tesz az egészséges környezet védelmében.

Megnöveli a motor teljesítményét: Az üzemanyag BTU* teljesítményét képes növelni, ezzel válik
hatékonyabbá az egész rendszer.  *(Brit hőegység, 1 LE ~ 2544 BTU/h)

Superfood a motornak… Sokféle anyagból, minden egyes anyag speciális céllal megtervezve. Olyan,
mintha szuperkaját töltenél a motorba….

Fémorganikus összetevők: Olyan katalizátor, amely segíti az üzemanyag alacsonyabb hőfokon
történő robbanását, így sokkal huzamosabb és teljesebb üzemanyagégést biztosít. Ez növeli az
üzemanyag hatékonyságát, gazdaságosságát. Csökkenti az üzemanyagpazarlást, így a károsanyag kibocsátást. Adott mennyiségű üzemanyagból sokkal nagyobb energiát tud előállítani.

Kenés: Csökkenti a súrlódást megnövelve a motor élettartamát.

Tisztítás: Tisztítja a befecskendezési rendszert illetve a teljes üzemanyagellátó rendszert, így a motor a
legnagyobb hatékonysággal tud működni.

Polimerizáció késleltetés:
Megakadályozza azoknak az apró kis „koszolódásoknak” a kialakulását, melyek később leülepednek a
tankban illetve a teljes üzemanyagellátó rendszerben. Tökéletesen tisztán tart mindent a tanktól a motorig.

Korrózióvédelem: Eltávolítja a korróziót a teljes üzemanyagellátó rendszerből. A motorban korrozív és koptató lerakódások soha nem képződnek, vagy ha jelen vannak, fokozatosan eltűnnek az üzemanyag folyamatos és jobb égésének köszönhetően.

Deemulziós védelem: Elkülöníti a vizet az üzemanyagtól. Néhány csepp víz is okozhat súlyos
problémát a rendszerben.

Üzemanyagstabilizátor: Megvédi az üzemanyagot a bomlástól, hosszabb élettartamot
és felhasználhatóságot adva annak.

Részecskeszűrő – DPF – tisztítás 25000 Ft, csere 150000 Ft. Hogyan oldjuk meg? :   A koromrészecskék egy belső magból és egy külső héjból állnak, amint azt transzmissziós elektronmikroszkópok (TEM) segítségével látjuk. A koromszemcsék belső magját kis szénrészecskék alkotják, a külső héj pedig a belső mag perifériájával párhuzamosan elhelyezkedő, grafit szerkezetű szénkristályokból áll. A külső héj kialakulása után a koromrészecske elégetése szinte lehetetlen, emiatt rakódik be időnként a DPF.  

A dízelmotorokban a koromképződés csökkentése érdekében olyan mechanizmusokra van szükség, amelyek oxidálják a korom belső magját, mielőtt a héj teljesen kialakulna. Az adalékban lévő hatóanyagok nagyban segítik ezt a folyamatot. A hatékonyabb égési folyamat kiküszöböli a koromrészecskék képződését a dízelmotorokban, mert a szénhidrogének még a kondenzátumok kicsapódása előtt elégnek. A hatóanyag megakadályozza a koromrészecskék megtapadását. Deaktiválja azokat a helyeket, ahol nemkívánatos kémiai folyamat fordul elő.

A korom és a turbo: Megakadályozhatja a szénlerakódások felhalmozódását a turbófeltöltők gázoldalán, ennek köszönhetően a turbófeltöltő névleges hatásfoka megőrizhető.

A használat további előnyei magukban foglalják a csökkentett hideg- és savas korróziót, a csökkentett magas hőmérsékletű korróziót és még sok mást. Az összetevők rendkívül koncentrált keveréke (1/4 uncia = 7,5 ml 20 gallon = 75 l üzemanyaghoz) szükségtelenné teszi több olyan termék használatát, amelyek csak egy tünet kezelésére szolgálnak. Rendszeres használata minden belső égésű motor rendszeres és ütemezett karbantartásával kombinálva optimális eredményeket tesz lehetővé a motor teljesítményében.

Ezeket az eredményeket az ASTM (American Society for Testing and Materials, egy nemzetközi szabványügyi szervezet) tesztjének tanúsága szerint úgy produkálja, hogy az üzemanyag specifikációin nem változtat. Eddigi élete során sokszor tesztelték ezt az adalékot, az amerikai felhasználók mérföldek százezreit tették meg vele, de megalapozottak a kételyek. Bizonyára van már néhány kérdésed. Minden kérdés jó, kiváltképp a 

GYIK - GYakran Ismételt Kérdések

Befolyásolja-e a garanciákat?
Nem változtatja meg a tankolt üzemanyag értékeit, specifikációit. Mivel ezen nem változtat, nincs
hatással a garanciákra. Ettől függetlenül a gyártó-forgalmazó rendelkezik biztosítási háttérrel arra az esetre, ha kárt okozna.

Van-e speciális felhasználási, alkalmazási módja?
Az első 2-3 tanknyi üzemanyagnál dupla adagot kell használni, hogy a korábbi lerakódásokat, koszt,
vizet eltávolítsa a rendszerből. Utána bőven elegendő az előírt adag. Aggregátorok motorjánál 3-5 dupla
adaggal indítunk. A csomagoláson megtalálod a használati útmutatót.

Hogyan csökkenthetem a károsanyag kibocsátást?
Az adalékban található fémorganikus vegyület amolyan szendvicsvegyület, amelyet általában
égésgyorsítóként írnak le mindenféle üzemanyag számára. Az aktív hatóanyag csökkenti az égési
gyújtás késleltetést és segít eltávolítani a már meglévő szénrészecskéket és egyéb maradék
anyagokat. Ezzel növeli a motor élettartalmát, csökkenti a kibocsátást és gazdaságossá teszi a
tankolást.

Hogyan kell adagolni?
1:5000 és 1:10 000 -hez. (1 rész adalék 5000, vagy 10 000 rész üzemanyaghoz), a használt üzemanyag
típusától függően. A „nehéz” üzemanyagoknál kisebb az arány a normál dízel, ethanol vagy a 83-89-es
oktánszámú benzinhez képest.

Segíti-e a motor kenését?
Igen, segíti a kenést. Újabb, alacsony kéntartalmú üzemanyagoknál sokszor fellép a motor
„kiszáradása” . Ez azt jelenti, hogy a befecskendezéskor nem kap elég kenőanyagot. Az adalék képes a
kenésre, növelve a motor futásteljesítményét és hatékonyságát, csökkentve a fenntartási
költségeket.

Mi a biztosíték arra, hogy nem okoz a motorban problémát?
A gyártásakor MINDEN tesztnek megfelelt, még az ASTM teszteken is gond nélkül átment (ASTM:
American Society of Technology and Materials).

Milyen várható hatással lesz a fenntartási költségekre és a motor
élettartamára?
Az adalékot arra tervezték, hogy csökkentse a víz, rozsda, szennyezőanyag és korrózió jelenlétét a teljes
rendszerben. A tisztító és kenő hatásai miatt képes megvédeni az üzemanyagrendszert, a tankot, szűrőket, pumpákat, injektorokat. Érezteti a hatását a motor alkatrészeinél is. Megakadályozza a letapadások kialakulását, a kormosodást, ezzel hatékonyan növeli a motor élettartamát és teljesítményét.

Mi a helyzet akkor, ha a fogyasztók nem tapasztalnak azonnal változást
az üzemanyagfogyasztásban?
Rengeteg tényező befolyásolja egy autó üzemanyagfogyasztását. Lehetséges, hogy lesznek esetek,
amikor valakinek hosszabb ideig kell használnia az adalékot a motor típusától, korától, és korábbi
fenntartásától függően. A folyékony chiptuningnak csak az egyik hatása az üzemanyagtakarékosság. Ez egy tudományos alapokon nyugvó termék, amely minden egyes alkalommal értünk dolgozik.

Mekkora az üzemanyagmegtakarítás mértéke?
A próbák eredménye és felhasználói tapasztalatok szerint átlagosan 15 % megtakarítás érhető el a használatával. Az adalék ára 25 Ft 1 liter üzemanyaghoz.

Számítás 480 Ft-os hatósági üzemanyagárra vetítve: 1200 liter x 480 Ft = 576.000 Ft.
Üzemanyagmegtakarítás 576.000 Ft x 0,15 = 86.400 Ft. Ebből vonjuk ki az adalék árát és örüljünk, mert  tisztán 56.400 Ft-ot spóroltunk.

Magyarul: Miközben elhasználom az 1,2 dl t, megtakarítom az üzemanyagon 3,6 dl árát. Megveszed
az első flakont, a második ára bejön az üzemanyagon, a harmadik flakon ára nálad marad, a negyedik flaska folyékony chiptuning ingyen van. 

Mi történik, ha nem válik be? 60 napig, azaz hatvan napig, ami két hónap kockázatmentesen kipróbálható, mert a gyártó 60 napos pénzvisszafizetési garanciát vállal üres flakon visszaküldése esetén is. Nyilván, miután visszaküldted a budapesti ügyfélszolgálat címére, már nem lesz lehetőség újra megrendelni. 

Lehet trükközni, persze. Szólok a haveromnak, hogy rendelje meg ő. Apropó, szólok a haveromnak…  Ez nagyon jó ötlet, mert most jön az igazi

Pénztárcatuning, avagy egy egyszerű jövedelemszerzési lehetőség

ami a fentebb említett dollármilliomosokat kitermelte.

Az igazán nagy jellem onnan ismerszik meg, hogy ha talál valamire egy jó megoldást, akkor megosztja másokkal. El tudod képzelni,

  • hogy jóval alacsonyabb szervizköltséggel, takarékosabban autózol és nem szólsz róla senkinek? 
  • Hogy az ismeretségi körödben elterjed, hogy van egy ilyen cuccod és senki sem akarja majd használni?
  • Nem lenne hálás neked senki azért, mert segítettél neki pénzt megtakarítani?
  • Nem lenne egy ember sem, aki egyszerű továbbajánlással plusz jövedelemhez szeretne jutni? 

Ezt a cuccot nem lehet csak úgy bárhol megvenni. A gyártó vigyáz, nehogy elbarmolja valaki a termékét, ezért csak és kizárólag a felhasználóiban bízik. Azokban, akik használják ezt a zseniális adalékot, mert ők meg abban  bíznak. Ezt hívják win-win helyzetnek és ez minden tisztességes üzleti tárgyalás célja.

Nem a celebek, meg a reklámügynökségek kapják a nagy lóvét, hanem a közösség. Azok a fogyasztók, akik bíznak a gyártóban és a termékben. Például én, Te és azok, akiknek jót akarunk. 

Az affiliate tevékenység egyszerű és nagyszerű jövedelemforrás. Abból áll, hogy használjuk egy cég termékét, vagy szolgáltatását és amennyiben elégedettek vagyunk, továbbajánljuk. Van, aki pénzért árul ajánlói lehetőséget és hozzá tartozó képzést. Ingyen jó lesz? Pénzt spórolsz és pénzt keresel.

Hogy kell árulni? Sehogy. Elég, ha minél többen tudják, hogy hol lehet kapni. Hol lehet kapni? Természetesen Nálad.

Költségmentesen lesz egy webáruházad, hozzá marketingeszközök, hírlevélküldő rendszer és webiroda. Gyakorlatilag egy kulcsra kész online vállalkozásod lehet vállalkozói terhek nélkül.

Elnézést kell kérnem, mert nem írtam le a legfontosabbat. Szeretnéd tudni, hogy

Mennyibe kerül?

Semmi nem drága akkor, ha megoldja azt a problémát, amire épp megoldást keresünk. Ami nem oldja meg a problémát, az drága. Ha nem válik be, dobhatjuk a kukába, az árától pedig elbúcsúzhatunk.  Ez csak emlékeztető a pénzvisszafizetési garanciára.

És az ára: 

Egy db 1,2 decis flakon (4 oz) 1216 liter üzemanyaghoz elegendő 59 USD + ÁFA + futár házhoz

Egy db 7,5 ml (1/4 oz) zacsi 76 liter üzemanyaghoz 4,99 USD + ÁFA + futár házhoz

16 db kis zacsi 1216 liter üzemanyaghoz 69 USD + ÁFA + futár házhoz

És a matek, mert ismétlés a tudás anyja -mondta Lenin. Igazából nem tudom, ő mondta-e.

A próbák eredménye és felhasználói tapasztalatok szerint átlagosan 15 % megtakarítás érhető el a használatával. Mi történik, mialatt elhasználjuk a 120 ml üzemanyagadalékot? 1200 litert tankolunk.
Számítás 480 Ft-os hatósági üzemanyagárra vetítve: 1200 liter x 480 Ft = 576.000 Ft.
Üzemanyagmegtakarítás 576.000 Ft x 0,15 = 86.400 Ft. Ebből kivonjuk az adalék árát, és a megspórolt 56.400 Ft-ból meglepjük valamivel azt, akit szeretünk és örömet akarunk neki szerezni.

Magyarul: Miközben elhasználod az 1,2 dl t, megtakarítod az üzemanyagon 3,6 dl árát.

Megveszed
az első flakont, a második ára bejön az üzemanyagon, a harmadik flakon ára nálad marad, a negyedik flaska folyékony chiptuning ingyen van. Megspóroltad az árát.

A tesztek során üzemanyagmegtakarítás tekintetében a legrosszabb eredmény 7,7 százalék volt, a károsanyag kibocsátás csökkenése pedig 22 %.

A legrosszabb eredménnyel, -ami lefelé kerekítve 7 százalékkkal alacsonyabb üzemanyagfogyasztás– számolva is negyvenezer Forintot spórolhatunk az üzemanyagon. Ebből levesszük az első flakon árát és örülünk a megspórolt 10.000 Forintnak. Van, akinek ez az összeg sem kicsi.

Üzemanyagtesztek eredményei

SAE 900154 szerint a benne lévő hatóanyag javítja az üzemanyag oktánszámát,
drámaian csökkenti a károsanyag-kibocsátást, miközben javítja az üzemanyag-hatékonyságot.

Az Egyesült Államok Belügyminisztériumának Bányászati Hivatalának RI 9438 számú dokumentuma
megállapította, hogy a felhasznált hatóanyag jelentősen csökkenti a károsanyag-kibocsátást.

Southwest Research Diesel Engine Emission Control Technologies Paper, B. függelék, B.3.5. alszakasz
leírja, hogy a benne lévő hatóanyag katalizátor komponensként növeli a cetánszámot, csökkenti a kiégési időt és a
hőmérsékleti követelményeket az új dízel részecskeszűrőkben (DPF).
 

A Hydrocarbon Fuel Chemistry dokumentációt ad arról, hogy a hatóanyag akár 20%-
kal csökkenti a kompressziós gyújtás károsanyag-kibocsátását, és akár 10%-kal javítja az üzemanyag-hatékonyságot.

NIOSH IC 9642, Department of Health and Human Services  a 2.2.3. alszakasz azt jelzi, hogy a
hatóanyag 25%-kal csökkenti a füstrészecskék mennyiségét, valamint csökkenti a kiégési időt és a hőmérsékletet az új dízel részecskeszűrőkben (DPF).

Kanadai Környezetvédelmi Ügynökség dokumentuma, 5.2.4.1. alpontja megállapította, hogy a felhasznált
hatóanyag 23%-kal csökkenti a dízel részecskeszűrő (DPF) szűrhető anyag mennyiségét.

California Air Resource Board (CARB) 3D levegőminőség-kibocsátási jelentés; b függelék kimondja, hogy a benne található hatóanyag csökkenti az új dízel részecskeszűrők (DPF) kiégési idejét és hőmérsékletét. A tesztek a részecskék mennyiségének 20%-os csökkenését mutatják DPF nélkül, és kétszeres csökkenést DPF esetén.

Olsen Laboratories megállapította, hogy csökkentette a károsanyag-kibocsátást az EPA Highway Fuel
Economy Test (HFET) és a Federal Test Procedure (FTP) során.

Még sok ilyen teszt áll rendelkezésre, amelyek dokumentálják a fémorganikus hatóanyag teljesítményét.

Legálisan van forgalomban?

Ez a különleges, egyedi üzemanyagadalék szigorú engedélyeztetési eljárás után került forgalomba Magyarországon.

A jövő: Ez az adalék Magyarországról indulva hódítja meg az egész európai piacot és sokak életére pozitív hatással lesz.

Ismersz valakit, aki nem Magyarországon, de Európában él?

Ezzel az adalékkal mindenki jól jár, de…

…leginkább azok fognak profitálni, akik képesek gyorsan jó döntéseket hozni. Nem a nagy hal eszi meg a kicsit, hanem a gyors a lassút! A korai felismerők lesznek előnyben.

HOL LEHET KAPNI?!

NÁLAD!! Ne csinálj olyat, amiért a jövőbeni önmagad bosszankodna. Én most bosszankodom, mert ezelőtt 10 évvel nem vettem Bitcoint. De ki tudta előre…

Szeretnél egy év múlva hálás lenni magadnak és úgy visszaemlékezni erre a napra, hogy ez volt az a nap, amelyik megváltoztatta az életedet? Beugratós kérdés, mert csak egy válasz van!

Nem jövök a piros, vagy kék dumával, mert elcsépelt és nem akarom, hogy bepereljenek a Mátrix alkotói.

Na jó. Egyik gomb: NÁLAD!! lehet kapni. Kitöltöd a kapcsolatfelvételi űrlapot, részt veszel az ingyenes online képzéseken és később boldogan emlékszel vissza erre a napra. 

Másik gomb: nálam lehet kapni, benézel a boltomba, amit ingyen kaptam. Ha már úgyis ott nézelődsz, vedd meg és próbáld ki kockázatmentesen a cuccot…   😉 Kétkedőnek és szkeptikusnak lenni ebben a helyzetben egészséges és hasznos dolog. Ezért is jó megnézni  a weboldalt, mert megtalálhatók rajta a  technikai információk, teszteredmények és felhasználói véleményeket is lehet olvasni. A magyar felhasználók száma is elképesztő mértékben növekszik, gyűlnek a tapasztalatok. 

Hús-vér magyar felhasználók valós tapasztalatait a zárt Fb csoportban lehet tanulmányozni, ahová meghívom, aki kéri. Ehhez elég egy email az info@ebredjszabadon.hu címre. Megrögzött kétkedő voltam az üzemanyagadalékokkal szemben, de már tudom, hogy amíg üzemanyagot használsz, szükséged lesz adalékra.

Nem mai búcsútörténet: Golf  GTI, indulunk Balatonra. Indulás előtt tankolás. Jó, mondom, ott a kék színű kút, púpozzuk meg! A barátom tudott egy olcsóbb kutat. Mondtam, hogy ne ott, úgyis osztjuk a költségeket, inkább a kék. Bementünk az olcsóhoz. Harminc kilométer megtétele után megállt az autó. A javítás elvitte a srác  havi fizetésének háromnegyedét. 

Mai búcsútörténet: Egy nagyon jó barátom Ausztriában vett egy Honda Transalpot. Olyan állapotban vette meg, mintha egyenesen a szalonból hozták volna ki. Kora tavasz volt, az eladó még fel akarta készíteni a motort a szezonra, mert használni akarta addig, míg jön a vevő. Így odaadta a barátomnak az új szűrőket, az olajat, szóval mindent. Plusz tele tankkal adta át a motort. Az új tulajnak csak annyi volt a dolga, hogy hazahozza, honosítsa és motorozzon. Miután kimotorozta az ,,importált” benzint, természetesen tankolt, nem himi-humi kúton. És ezt követően alig hallhatóan ugyan, de csörögni kezdtek a Hondában a szelepek. Elvitte a motort szervizbe? Nem. Beoltotta a benzint adalékkal és csönd lett.